2010. 09. 06. 20:07:26

“Villafranca de Bierzoban vagyok (vagy hogy kell leirni) es hideeeeeg van! Eddig minden nap 33 fok volt minimum, mar 11 ora korul. Ma remek, fatyolfelhos ido utan most szemerkel az eso..es befagy a fenekunk!! Elottunk a hegyek es mindegyiket felho fedi meg kod..es mi holnap oda megyunk! Mamaaa, nem akarok!! Pedig az a vicces, hogy a Camino legmagasabb pontjan mar tul vagyok (es milyen syuper nap volt az!), megis, most kicsit meg vagyok ijedve… Na mindegy. Miguel azt mondja, marpedig Galiciaban minden nap esni fog, keszuljek fel ra.. nem akarok esot! Inkabb a hoseg! :)

Most kicsit nyugi van, amugy meg a nagy a nyuzsi minden.. Illetve, ma en vagyok bagyadt, a nemetek szokas szerint orditoznak, a spanyolokkal karoltve a konyhaban :D (ahol, eletemben eloszor, egz orat vett igenybe a rizs megfozese…).

Vizholyagok szama1,5. Sajgo izmok szama: vegtelen. Ugyanis tegnap eltevedtunk Miguellel… ket oraval es vagy 6 kmerrel tobbet mentunk mint kellett volna… Tanulsag: sose kovesd a ferfiakat!! :)

Amugy az egesz Camino nagyon kiraly, de ezt mar gondolom irtam. Rengeteg ember, mindenfele orszagbol, de mindenki ugyanarra tart, ki igy-ki ugy (pl. Christoph, aki ugy nez ki mint Jamie Oliver, es olyan jol is foz, egz talalt feher bicajjal nyomja.. nagyon meno!!)

Pusszantas mindenkinek!! :)”

