Réges-rég piszkálta már a fantáziám El Camino, Az Út, de csak pár napja világosodtam meg: hogy nekem ezt most kell végigcsinálnom! Hogy pontos legyek: most vagy soha. Így érzem és kész. Olvasva sok zarándok blogját, mások is így vannak vele: egyszer csak jön a megérzés, a sugallat és nincs menekvés: menni kell. Máskülönben az ember egész életében bánni fogja.

Pár nap telt csak el, de már nagyjából kikristályosodott bennem az útvonal. Először el akartam kerülni a Francia utat a tömeg és a szent év miatt, és egy rövidebb, elhagyatottabb útvonalon menni. Sajnos hamar rá kellett jönnöm, hogy ez nem nagyon fog menni. Így, kompromisszumkészen úgy döntöttem: egye fene, indulok Leónból.

León- Santiago.

Bizony. Szeptemberben. Tanítási gyakorlat ide vagy oda, nekem ezt végig kell csinálnom, hogy bizonyíthassak. Hogy rendet rakhassak a fej Sok-sok mindent.

